dhmarpaideia
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Vangelis Intzidis

Vangelis Intzidis
(1)ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ

1α. ΚΑΙ ενώ σε αρκετές χώρες του κόσμου - και με πρωτοβουλίες υπερεθνικών οργανισμών, λ.χ. Συμβούλιο της Ευρώπης - τα προγράμματα σπουδών εκκινούν από την ιδιότητα του πολίτη ως πλαίσιο για να πραγματωθεί στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ η κοινωνική εκπαίδευση και η έμφαση στην πολιτ(ε)ιότητα {/ιδιότητα του πολίτη [citizenship]} παραπέμπεται στις επιπρόσθετες δραστηριότητες του σχολικού προγράμματος ή/και παρα-προγράμματος (κάτι μεταξύ εκδηλώσεων και ελεύθερων δραστηριοτήτων).

1β. ΚΑΙ ενώ σε όλο τον κόσμο εδώ και μια δεκαετία το ζητούμενο παραμένει η δημιουργικότητα στην εκπαίδευση θεμελιωμένη σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο παραγωγικής διαφοροποίησης
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ επιμένουμε να διαφοροποιούμε κάθετα το εκπαιδευτικό έργο και όχι οριζόντια. Να μαζικοποιούμε τον ένα και μοναδικό τύπο σχολείου, το ένα και μοναδικό πρόγραμμα σπουδών, το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο, τη μία ή την άλλη μεθοδολογία (ανάλογα του ποιος αναλαμβάνει ποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης ΕΣΠΑ) αντί να επιτρέψουμε τη συνύπαρξη και την πολυτυπία αλλά και την ποικιλία που θα αξιολογείται επί τη βάσει της επίτευξης παραγωγικά διαφοροποιημένων στόχων.

Γιατί από τις παραπάνω αντινομίες (μερικές μόνον θίγουμε εδώ) προκύπτει κάτι ΝΕΟ ( ή κάτι περισσότερο ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ή έτι περαιτέρω εστιασμένα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ δεν είναι διόλου σαφές.

Διαφαίνεται η επιστροφή σε μια εκπαίδευση συντηρητική, που αντιλαμβάνεται τη γνώση ως κατάκτηση ενός συγκεκριμένου περιεχομένου σύμφωνα με τα νεοφιλελεύθερα τρία [a]/Rs – αγγλιστί: Αρίθμηση, Ανάγνωση και Γραφή , τα οποία καμώνονται πως αγνοούν την ανάδυση της πολυτροπικής επικοινωνίας, το γεγονός πως η ανάγνωση δεν είναι αυτό που ήταν κάποτε.


Δεκαετίες εθνογραφικών, κοινωνιογλωσσολογικών (και άλλων) ερευνών για το τι πράττουν οι άνθρωποι επ' αφορμή και γύρω από τα (πολυτροπικά) κείμενα δε φαίνεται να επηρεάζουν το σημερινό σχολείο ως διοικητική δομή και λειτουργία και ως διαδικασίες αξιολόγησης

Τα εργαλεία των υπερεθνικών οργανισμών αλλά και τα τεστ (π.χ. Πλαίσιο Ικανοτήτων/Επαρκειών-Κλειδιών ή το PISA) αντιμετωπίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ως προπαγανδιστική μηχανή που επιδιώκει να καλύψει την υψηλή άγνοια διάφορων σχεδιαστών που γραφειοκρατικοποιούν - νεοελληνικώ τω τρόπω - όσα δημιουργήθηκαν για να αποδεσμεύσουν την εκπαίδευση από το ρόλο ενός θεσμού που παρακολουθεί τις αλλαγές και δεν τις προκαλεί. Καμιά συζήτηση για το τι συνιστά καινοτομία επί του συγκεκριμένου και τι συνιστά πλαισιωμένη δημιουργικότητα επί του εκπαιδευτικού θεσμού (εδώ έχουμε φτάσει να θεωρούμε πως επειδή παρουσιάζουμε το μάθημα σε power point καινοτομούμε ενώ θα έπρεπε να δείξουμε τις παρεμβάσεις που το power point επιτρέπει - ακόμη και το πώς μορφοποιούμε ηλεκτρονικά ένα κείμενο - στη διερεύνηση νέων δημιουργικών δομών κειμενικών ειδών).

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ δεν υπάρχουν συγκεκριμένες και εμπράγματες κατευθύνσεις - κοινώς στο διά ταύτα - από τους αρμόδιους θεσμικούς φορείς προς τους εκπαιδευτικούς μέσω των στελεχών εκπαίδευσης (οι οποίοι μ ε τη σειρά τους ΔΕΝ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ από καμια ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΡΧΗ κατά τη διάρκεια του έργου τους και της καθοδήγησης που παρέχουν)..
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ φαίνεται πως ΓΡΑΦΩ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ – κυρίως - ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΩ ΣΤΙΣ ΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.

Το σχολείο διεκπεραιώνει γιατί και το υπουργείο διεκπεραιώνει τεχνικά δελτία και όχι την ουσία των πραγμάτων.

(2) ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ

2α. ΄Οταν μια ηλικιωμένη (80 ετών) ζητά απέναντι από ένα γυμνάσιο βοήθεια προσπαθώντας να καταλάβει τη γραφειοκρατία με την οποία θα πρέπει να προμηθεύεται τα υλικά για την παρά φύση έδρα της καρκινοπαθούς υπερήλικης αδελφής της τότε η γυμνασιάρχης αναλαμβάνει να παίξει το ρόλο του διάμεσου του γραμματισμού και να επικοινωνήσει αυτή με τους αρμόδιους φορείς εξηγώντας και διευκολύνοντας ποικιλοτρόπως.
(κοστίζουν τα υλικά αυτά 450 ευρώ το μήνα, τα οποία πρέπει να προπληρώνει και να της επιστρέφονται μετά από εξάμηνο ενώ η σύνταξη είναι μόλις 500 ευρώ μηνιαίως! Η ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΣΙΠΑ!)
2β. ΄Οταν οι δημότες και πολίτες του Δήμου Αθηναίων βίωσαν συσκότιση εν δυνάμει βομβαρδισμού σε καιρό πολέμου την Κυριακή – κάθε φορά που ο Δήμαρχος της πόλης των Αθηνών θα διαφωνεί με τις διαδηλώσεις συμπολιτών του θα αποδέχεται ως φυσικό φαινόμενο τη συσκότιση της πόλεώς του; - ώστε να υπάρχει εικόνα μόνον για τα φλεγόμενα κτήρια και τις περιουσίες των συμπολιτών μας!
ή όταν οι καθ' όλα ευπρεπείς πολίτες του Κολονακίου κατέβαιναν νωρίς κατά τις 5 και 45 την Βασιλίσσης Σοφίας προς το Σύνταγμα για να δουν να τους έρχεται δακρυγόνο κατά πάνω τους ενώ ΑΛΛΟΥ κοινοί εγκληματίες (και του παρα-κράτους συμπεριλαμβανομένου)

διερωτάται κανείς με ποιο τρόπο η εκπαίδευση και μάλιστα το νέο πρόγραμμα για την "αναβίωση" ή/και "πνευματική ανάπλαση" της Ακαδημίας Πλάτωνος θα μπορούσε να βοηθήσει (δικαιολογώντας έτσι το υπερβολικό κόστος της ή/ και τη διαχείριση του Παν/μίου Αθηνών που έχει αναλάβει το έργο αυτό);

(3) ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΟΥ - Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΘΗΝΑΣ (κατά πλειοψηφία άραγε; - ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥ)

ΚΑΙ ΕΝΩ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ (και όχι μόνον - εδώ συμβαίνουν και χειρότερα) κάποια μέλη της Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Αθήνας της ΔΗΜΑΡ θεωρούν πως μπορούν να έχουν άλλα κριτήρια για να κρίνουν άλλους (ανάλογα με τη θετική τους, ενδεχομένως, προκατάληψη) και άλλα κριτήρια για να κρίνουν τους εαυτούς τους.
Έτσι έχουμε τα ακόλουθα:

3.1. Μπορούμε και ΟΡΘΩΣ να καταγγέλλουμε ως αριστερά της ευθύνης τους καιροσκόπους της μεταπολίτευσης ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ προσφιλείς μας Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ (λέξη για αυτούς)

3.2. Μπορούμε να καταγγέλλουμε και ΟΡΘΩΣ την απουσία κάθε προσπάθειας ουσιαστικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων στην εκπαίδευση ΑΡΚΕΙ να μην επιχειρούμε μήτε στο ελάχιστον να κρίνουμε το πώς πραγματώνονται στο εσωτερικό τα ευρωπαϊκά πλαίσια για την εκπαίδευση και την κατάρτιση

3.3. Μπορεί να καταγγέλλουμε τις διαδικασίες του πελατειακού κράτους αλλά αναζητούμε σε αυτό είτε τους "ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΑΣΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ" είτε τους καινοτόμους δασκάλους όταν για εμάς δεν έχουμε κανένα ουσιαστικό αποδεικτικό της καινοτόμου δράσης μας

3.4. Αλλά εδώ έχουμε φτάσει να θεωρούμε πως μπορεί κάποιος να τοποθετείται δημόσια λέγοντας πως " Όλοι οι υπόλοιποι - και είμαστε πολύ περισσότεροι - θα δυστυχήσουμε. Και σε αυτό η "αριστερά της ευθύνης" θα είναι συνυπεύθυνη. Όχι στο όνομά μου " παραιτούμενοι από την Κεντρική Επιτροπή επειδή η ΔΗΜΑΡ καταψήφισε τη δανειακή σύμβαση

και από την άλλη

να ισχυριζόμαστε πως πρέπει το κόμμα που καταγγέλλεται από αυτούς να τους ανακηρύξει περίπου τιμώμενα πρόσωπα στο ψηφοδέλτιο επικρατείας. Κάτι που ασφαλώς το κόμμα μπορεί να πράξει

ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΨΗΦΙΣΕ ( ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ) ΟΧΙ ΣΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ (ποιων ημών άραγεWink

3.5. ΄Εχουμε δε φτάσει σε επίπεδο ανήθικου σταλινισμού – στην οργάνωση εκπαιδευτικών αθήνας - των λεγόμενων μεταρρυθμιστών (έναντι ενός φαντάσματος δήθεν αντιμεταρρυθμιστών) που αποκλείουν ό,τι θέλουν, όπως θέλουν και βέβαια αποσιωπούν και ό,τι θέλουν - όπως η πρόσφατη τοποθέτηση του κ. Αμυρά σχετικά με τρέχουσα υπόθεση μομφής σε διαμερισματική σύμβουλο).

Για ένα σχολείο σύγχρονο
οι εκπαιδευτικοί που θα ενταχθούν και στο μέλλον στις οργανώσεις μας θα παλέψουν αλλά όχι με τέτοια περισσή υποκρισία και επιλεκτικότητα...

Βαγγέλης Ιντζίδης
Μέλος της Οργάνωσης Εκπαιδευτικών Αθήνας της ΔΗμοκρατικής ΑΡιστεράς.

Υγ.
ο γράφων ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΡΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ας τραγουδήσουμε τουλάχιστον

https://www.youtube.com/watch?v=emCiD6jgX6A

http://intzidis.blogspot.com

Vangelis Intzidis

Vangelis Intzidis
το άρθρο του κ.Τέλλογλου
http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.8emata&id=12763
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ
κ. Τέλλογλου
> > Προφανώς και κατανοείτε πως καιρός είναι να τα βάλουμε με τον κ.Κουβέλη γιατί χαλάει αυτή την ακατανόητη σούπα του πολιτικού μας - εν κρίσει - συστήματος...
> > Αιφνίδιο ενδιαφέρον για τις θέσεις της ΔΗΜΑΡ όχι μόνον από εσάς αλλά και από πολλούς άλλους
> > Λοιπόν οι θέσεις της ΔΗΜΑΡ και για τα λεγόμενα ισοδύναμα των μέτρων που προτείνονται και για το δημόσιο τομέα και για ό,τι θέλετε υπάρχουν και είναι αναρτημένες στο δικτακό τόπο του κόμματος αυτού της Δημοκρατικής Αριστεράς (στην Ευρωπαϊκή ΄Ενωση έχουν καταργηθεί οι λειτουργίες των ευρωπαϊκών θεσμών – Ντελόρ δεν διαβάζετεWink
>
> Πριν μας κάνετε συστάσεις για το "τι" και το "πώς" να διδαχθούμε και από "ποιον" με αυτό το κυνικό ύφος μήπως θα ήταν πιο ενδιαφέρον να μας πείτε αν πρέπει να αγνοήσουμε το (επί 20 έτη) στέλεχος της Παγκόσμιας Τράπεζας και βουλευτή επικρατείας ΠΑΣΟΚ κ.΄Ελενα Παναρίτη, όταν κάθιδρη στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής μας προειδοποιούσε για σοβαρά προβλήματα του Μνημονίου 2 ή μήπως 3;
> > Σε κάθε περίπτωση μήπως πρέπει ως δημοσιογράφος να μας δώσετε κανένα ρεπορτάζ και για το γεγονός της συσκότισης της Αθήνας την τραγική Κυριακή που μας πέρασε; Πόσες ώρες η Αθήνα ήταν σε βαθύ σκότος; Ποιος ευθύνεται για αυτό; Ποιοι επωφελήθηκαν από αυτό (εκτός από τους εγκληματίες που έκαιγαν); ΄Ηταν θέμα που αφορούσε το Δήμο Αθηναίων; ΄Ηταν θέμα που αφορούσε τη ΔΕΗ; ΄
> >
> > Σε κάθε περίπτωση όταν η δημοσιογραφία είναι τόσο δηκτική μάλλον δίχως επιχειρήματα συμβάλλοντας στη δημιουργία εκβιασμών σε συνειδήσεις.


Τι θέλετε να υπογράφουν οι πολίτες πριν μπουν στο παραβάν για να ψηφίσουν την συνθήκη και μετά να τους αναγνωρίζετε το δικαίωμα του εκλέγειν;>

> > Η ΔΗΜΑΡ είναι το ΜΟΝΟΝ γνήσια ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΚΕΚΤΗΜΕΝΟ.
>
> Σήμερα φάνηκε αυτό
> Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΛΕΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
>
> > Βαγγέλης Ιντζίδης
> > Μέλος της ΔΗΜΑΡ

http://intzidis.blogspot.com

Vangelis Intzidis

Vangelis Intzidis
Φίλες και φίλοι
σας κοινοποιώ το μήνυμα και το περιεχόμενο της παρέμβασής μου το πρωί σήμερα στην εκπομπή του Μega Σαββατοκύριακου

Νομίζω πως τα μέλη της Δημοκρατικής Αριστεράς ως δημοκράτες και αριστεροί πρέπει να επαγρυπνούν από τη θύελλα έμμεσων πλην σαφών επιθέσεων στη Δημοκρατική Αριστερά και την προσπάθεια χειραγώγησης των πολιτών υπέρ του δικομματισμού (χτες σας ενημέρωσα με την απάντηση προς τον κ.Τέλλογλου, ο οποίος βάλλει εντελώς προπαγανδιστικά κατά της ΔΗΜΑΡ)...

Ακολουθεί η απάντηση και προς τον κ. Γεράκη - εταιρεία δημοσκοπήσεων - αλλά και προς την εν λόγω εκπομπή
Βαγγέλης Ιντζίδης

---------- Προωθημένο μήνυμα ----------
Από: VanIn
Ημερομηνία: 19 Φεβρουαρίου 2012 8:56 π.μ.
Θέμα: ΠΕΡΙ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Προς: info@marc.gr
Κοιν: sk@megatv.com





Aξιότιμε κύριε Γεράκη

Παρακολούθησα σήμερα - Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου, το Μega ΣαββατοΚύριακο.
Συμμερίζομαι τις εμπειρίες που μοιραστήκατε με εμάς, τους τηλεθεατές, σχετικά με την πτώχευση στην Πολωνία όταν ήσασταν εκεί φοιτητής Κοινωνιολογίας και δεν είχατε παρά με δελτίο να αντιμετωπίσετε πάρα πολύ δύσκολες καταστάσεις (και όταν, μάλιστα, το δελτίο δεν αντιστοιχούσε σε τίποτα)... Δεν γνωρίζω τις συνθήκες με τις οποίες κανείς μπορούσε να σπουδάσει τότε Κοινωνιολογία σε χώρα του Συμφώνου της Βαρσοβίας αλλά εκείνο που με συγκίνησε πράγματι είναι οι εμπειρίες σας από μια πτωχευμένη οικονομία...

΄Εχοντας σπουδάσει Κοινωνιολογία θα έπρεπε να δείτε και την άλλη όψη του νομίσματος...ότι δηλαδή ενώ σήμερα δεν λείπουν τα πράγματα από τα ράφια στα σούπερ μάρκετ (τα οποία δεν έχουν μόνον τσάι και ξίδι - όπως τότε στην Πολωνία (δεκαετία του 80)) οι ΄Ελληνες δεν έχουν (τρία εκατομμύρια κάτω από/ αλλά και στο όριο της φτώχειας) να τα αγοράσουν....να αγοράσουν, δηλαδή, τα αναγκαία...μη φαντασθείτε πολυτέλειες...

Δεν πτώχευσε η Ελλάδα
αλλά πτωχεύουν οι ΄Ελληνες (και φυσικά αν πάψουν να ζουν τότε θα επιβεβαιωθεί το ρηθέν πως η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει (βουνά και λόγγοι) αλλά ΄Ελληνας δύσκολα μπορεί (ίσως) και να ζει!!!)...

Σας κοινοποιώ λοιπόν μήνυμα που απηύθυνα και στους διοργανωτές της εκπομπής γιατί φαίνεται πως αυτό που έχει θορυβήσει είναι η άνοδος της αριστεράς - δημοσκοπικά τουλάχιστον - και ακόμη ΄πιο συγκεκριμένα της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Δεν αντιλαμβάνομαι όταν ΜΑΛΙΣΤΑ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ (όπως μας διαβεβαιώνουν τα ΜΜΕ) μια αποφυγή που κάθε δυο με τρεις μήνες ή ακόμη χειρότερα ανά εβδομάδα αμφισβητείται για ποιο λόγο οι ΄Ελληνες εργαζόμενοι και οι ΄Ελληνες άνεργοι πρέπει να εξοντωθούν...μιας και η εργασία γίνεται συνώνυμη της ανεργίας...

Με τιμή

Βαγγέλης Ιντζίδης
Εκπαιδευτικός

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕGA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Αγαπητοί φίλοι
άκουσα τις εμπειρίες του κ.Γεράκη και πραγματικά κατανοώ το πρόβλημα της πτώχευσης
Μπορείτε όμως να μας πείτε πώς γίνεται τώρα που δεν πτωχεύσαμε - κατά δήλωση των όσων ψήφισαν ΝΑΙ - να βλέπουμε τη ζάχαρη στα ράφια του Super Market και να σκεφτόμαστε πώς θα την αγοράσουμε...

Λυπόμαστε ειλικρινά με τα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας αλλα λυπόμαστε ακόμη περισσότερο όταν οι συζητήσεις γίνονται με τέτοιο τρόπο που δεν αναδεικνύουν τα ζητήματα της δημοκρατίας στην ΕΕ και τα ζητήματα της έλλειψης προστασίας του Ευρώ από τους ίδιους τους Γερμανούς

Ως μέλος του μόνου, τελικά, κόμματος που υπερασπίζεται το ευρωπαϊκό κοινωνικό και πολιτισμικό κεκτημένο (είμαστε όλοι έλληνες λέει η κουλτούρα της Εΰρώπης σήμερα), δηλαδή της Δημοκρατικής Αριστεράς
θα ήθελα να σας παρακαλέσω να τονίζετε και την όψη της μη πτώχευσης της Ελλάδας (δηλαδή, της ύπαρξης ζάχαρης κατά την αφήγηση του κ.Γεράκη)) αλλά της πτώχευσης των Ελλήνων που απλώς κοιτάζουν τη ζάχαρη στο ράφι και το σκέφτονται...

Βλέπετε ένα σύνολο - όχι ευκαταφρόνητο, σας διαβεβαιώ - πολιτών που σας παρακολουθούμε είμαστε εντυπωσιασμένοι με το πώς επιχειρείται (ελπίζουμε όχι κι από εσάς...) να στρεβλωθεί το μήνυμα των γκάλοπ περί τέλους του δικομματισμού... προς όφελος του δικομματισμού...!!!.

Τι τα θέλετε φίλοι
ο κ.Χριστοφοράκος είναι ελεύθερος στη Γερμανία και δεν εκδίδεται - σύμφωνα με τις αποφάσεις του γερμανικού δικαστικού συστήματος -
επομένως αν είναι να ανοίξει το στόμα του καλύτερα το πολιτικό μας σύστημα να κάνει τα χατήρια των αφεντικών του που τους απειλούν, μάλλον, ότι θα τον "ξαμολήσουν"

Καλή Κυριακή
Βαγγέλης Ιντζίδης
http://intzidis.blogspot.com

Vangelis Intzidis

Vangelis Intzidis

http://www.nytimes.com/2011/10/23/technology/at-waldorf-school-in-silicon-valley-technology-can-wait.html?_r=3&pagewanted=all

Και για μια γρήγορα ανάγνωση στα ελληνικά....
Στο σχολείο στο οποίο φοιτούν τα παιδιά των εργαζομένων στην Google,
την Apple, την Yahoo και άλλων τεχνολογικών κολοσσών, δεν υπάρχει ούτε
ένας υπολογιστής, ούτε μια οθόνη.

Η χρήση οποιουδήποτε τεχνολογικού γκάτζετ απαγορεύεται στις σχολικές
αίθουσες του σχολείου που βρίσκεται στην καρδιά της Σίλικον Βάλεϊ, ενώ
οι εκπαιδευτικοί συστήνουν στους μαθητές τους να μην τους
χρησιμοποιούν ούτε στο σπίτι.

Την ώρα που στον υπόλοιπο κόσμο ο τεχνολογικός εξοπλισμός θεωρείται
απαραίτητος στην εκπαίδευση, οι νέες τεχνολογίες γίνονται μέσω διδασκαλίας και οι μαθητές ενθαρρύνονται στη χρήση τους, στην καρδιά
της Μέκκας της Τεχνολογίας, το μολύβι, το χαρτί και το χάρτινο βιβλίο
είναι τα μόνα εργαλεία διδασκαλίας που κρίνονται αποδεκτά.

Πίσω από αυτήν την επιλογή κρύβεται η άποψη ότι σχολεία και
υπολογιστές είναι ασύμβατα μεταξύ τους. Περίπου 160 σχολεία στις
Ηνωμένες Πολιτείες ακολουθούν την ίδια φιλοσοφία. Η χρήση των
υπολογιστών -εκτιμούν οι εμπνευστές της- έχει αρνητικές συνέπειες στη
φυσική δραστηριότητα, τη δημιουργική σκέψη, την επικοινωνία ανάμεσα
στους μαθητές, τη συγκέντρωση των παιδιών στο μάθημα.

«Δεν νομίζω ότι χρειάζεται κανείς την τεχνολογία για να μάθει
γραμματική», δήλωνε στην εφημερίδα "Νιου Γιορκ Τάιμς" ένας εργαζόμενος
της Σίλικον Βάλεϊ, τα παιδιά του οποίου φοιτούν σε σχολείο όπου δεν
υπάρχει ούτε ένας υπολογιστής και το οποίο ακολουθεί την εκπαιδευτική
μέθοδο του αυστριακού φιλόσοφου και παιδαγωγού Ρούντολφ Στάινερ. «Η
ιδέα ότι μια εφαρμογή του iPad μπορεί να διδάξει καλύτερα τα παιδιά
μου πώς να διαβάζουν ή να μάθουν ευκολότερα αριθμητική είναι απλώς
γελοία», προσθέτει ο ίδιος.

Αυτός ο πατέρας δεν είναι τόσο "τεχνοφοβικός" όσο θα πίστευε κανείς:
διαθέτει πτυχίο πληροφορικής, εργάζεται στην Google και δεν πηγαίνει
πουθενά χωρίς το iPad και το "έξυπνο" κινητό του. Η κόρη του, όμως,
που πηγαίνει στην πέμπτη τάξη του Δημοτικού, «δεν ξέρει πώς να
χρησιμοποιήσει το Google». Ο γιός του πηγαίνει στο Γυμνάσιο κι έχει
μόλις αρχίσει να μαθαίνει.

Μαζί θα συμφωνούσαν και κάποιοι ειδικοί της εκπαίδευσης. Όπως
υποστηρίζουν, δεν έχει αποδειχθεί ότι η χρήση υπολογιστών και λοιπών
τεχνολογικών γκάτζετς, συνδέονται με τη βελτίωση των επιδόσεων των
μαθητών. Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του σχολείου στη Σίλικον
Βάλεϊ επικαλούνται στοιχεία δέκα ετών, σύμφωνα με τα οποία το 94% των
αποφοίτων συνέχισαν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

... η συνέχεια στην παραπάνω ιστισελίδα της εφημερίδας.
http://intzidis.blogspot.com

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Powered by: Forumotion | phpBB

   Άμεση συζήτηση  
Δημιουργία Φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Πρόσφατες συζητήσεις