Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 2]

Vangelis Intzidis

avatar
To εμφανιζόμενο ως τελικό κείμενο από το esos.gr (προχτες) είχε σημεία που για μένα θα μπορούσαν να ήταν σε θετικότερη κατεύθυνση του προηγούμενου εμφανιζόμενου ως τελικού. Θα μπορούσε αν σε κομβικά σημεία δεν παρέπεμπε σε μελλοντικά προεδρικά διατάγματα. Χτες το βράδυ το esos.gr εμφάνισε μια ακόμη παράγραφο που ενετάχθη τελευταία στιγμή στο νομοσχέδιο που κατέστησε το πράγμα ακόμη πιο ασαφές.
Αυτή η μη οργανωμένη και κατά καιρούς αντιφατική εμφάνιση ή/και εξαφάνιση σημείων από το εμφανιζόμενο ως τελικό - κάθε φορά - κείμενο νόμου είχα δηλώσει πως με κάνει εξαιρετικά επιφυλακτικό.
Ψηφίζω λοιπόν ΚΑΤΑ σε αυτό που πάει κι έρχεται ως νόμος και ως προεδρικά διατάγματα και ως μεταμεσονύχτιες προσθήκες (μόλις χτες βράδυ μία ακόμη) δίχως ξεκάθαρη στόχευση.
Επισημαίνω πως αν σήμερα και αύριο κάτι άλλο εμφανιστεί ως τελικότερο του τελικού και με μεγαλύτερη σαφήνεια τότε επιφυλάσσομαι για αλλαγή της θέσης μου απέναντι στο όποιο τελικό ν/σ επί του κοινοβουλίου πλέον.
Με τα δεδομένα, λοιπόν, που διάβασα και μέχρι στιγμής
ΨΗΦΙΖΩ ΚΑΤΑ (και επιφυλάσσομαι)

http://intzidis.blogspot.com

Athanassios Machias


Το Ν/Σ που εμφανίζεται στο esos gr πιστεύω ότι έχει ενσωματώσει κατά την γνώμη μου, τα βασικά σημεία των τροπολογιών μας δημιουργώντας ένα κορμό για πού αφήνει ουσιαστικά περιθώρια για μελλοντικές βελτιώσεις. Πιστεύω ότι η συμβολή της ΔΗΜΑΡ στην βελτίωση του Ν/Σ ήταν πάρα πολύ σημαντική και ίσως καθοριστική. Δεν μπορούμε όμως με βάση την τρίμηνη εμπειρία να είμαστε σίγουροι για την τελική μορφή του Ν/Σ που θα κατατεθεί ή/και θα ψηφιστεί. Το Ν/Σ εξακολουθεί να έχει σημαντικά αρνητικά σημεία.
Αν αυτό το τελευταίο κείμενο παραμείνει ή βελτιωθεί περαιτέρω ψηφίζω ΥΠΕΡ (και επιφυλάσσομαι).
Στη στάση μου αυτή συνυπολογίζω και την άποψή μου ότι θεωρώ λάθος να ταυτιστούμε με το ΚΚΕ & ΣΥΡΙΖΑ.

Ψηφίζουμε με μια μεγάλη αβεβαιότητα για το τί τελικά θα κατατεθεί. Κατά την διάρκεια της ψηφοφορίας ουσιαστικά ψηφίσαμε σε τρία πολύ διαφορετικά σχέδια. Στο προσχέδιο καθώς και στο αρχικό σχέδιο που κατατέθηκε θα ψήφιζα ανεπιφύλακτα κατά. Θέλω να διευκρινίσω ότι κατανοώ οποιαδήποτε άλλη στάση εκ μέρους μας, καθώς και τις ενστάσεις που έχουν εκφραστεί από συντρόφους και φίλους
http://www.hcmr.gr

dhmarpaideia

avatar
Διαχειριστής
Ορισμένα μηνύματα μετακινηθήκαν στην Συζήτηση για την ψηφοφορία στην ενότητα των ΑΕΙ.

29 ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ Την / Το Δευ Αυγ 22, 2011 9:29 am

Nikolaos Grivas


KATA

ΒΛΑΧΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ


ΚΑΤΑ

31 ψηφοφορία Την / Το Τρι Αυγ 23, 2011 1:58 am

michel zouboulakis


ΛΕΥΚΟ,
γιατί το τελικό σχέδιο νόμου απέχει, κατά τη γνώμη μου, από τις προτάσεις μας, αλλά και γιατί δεν θέλω για άλλη μια φορά να στοιχιθώ με όσους αρνούνται κάθε αλλαγή.

Γιώργος Γιάνναρος


ΚΑΤΑ
γιατί ως εν ενεργεία φοιτητής, θεωρώ ότι το νομοσχέδιο για τη μεταρρύθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δεν θα έπρεπε να αναλώνεται τόσο πολύ στα διοικητικά του πανεπιστημίου αλλά να επικεντρωθεί στην εκπαιδευτική διαδικασία.

PANTELIS SKAYANNIS


KATA
http://www.prd.uth.gr/el/staff/p_skayannis

34 ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ Την / Το Τρι Αυγ 23, 2011 5:20 am

Dido Vassilacopoulou


ΚΑΤΑ

35 ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΑΕΙ Την / Το Τρι Αυγ 23, 2011 5:46 am

Nikolantonakis Kostas


ΚΑΤΑ

avgi mamalaki


KATA

Χρήστος Κουρουνιώτης


Η ομιλία της Υπουργού στη Βουλή αναίρεσε τις τελευταίες αμφιβολίες μου. Για να καταφύγει σε τόσα ψέματα και τόση υποκρισία για να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο, πρέπει να αντιλαμβάνεται και η ίδια οτι είναι προβληματικό. Κρίμα, γιατί τώρα ήταν η ευκαιρία να γίνει μία ριζική μεταρρύθμιση της ανώτατης εκπαίδευσης, με την υποστήριξη μεγάλου μέρους της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Ψηφίζω ΚΑΤΑ.

Kardasis Vasilis


ΚΑΤΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 2 από 2]

Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Powered by: Forumotion | phpBB

   Άμεση συζήτηση  
Invision forum με ForumGreek | Επιστήμες | Education, Teaching | © PunBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Δημιουργήστε ένα μπλογκ